chilla eller strässa?

godmorgon! har alla sovit gott? :)

själv sov jag väll sådär.. gick o la mig tio i 12 igår & lyssnade på musik för att somna. men jag hade så otroligt ont i revbenen & magen att det kanske tog 1-2 timmar innan jag somnade..
men idag vaknade jag 10 (vaknar bara tidigare o tidigare för varje dag nu), fast lyssnade på musik i sängen så gick upp halv 11.

idag vet jag inte vad jag ska göra. antingen bara chilla framför tven, eller så funderar jag på att mublera om rummet ? nej, usch jag orkar inte mublera om rummet haha. det blir bara knas då & skit.. haha, så går väll bara en promenad ikväll runt 7-8.
vad ska ni göra idag då?
Pusspuss


Kommentarer
Millie

sv: tack detsamma :) KRAM

2008-07-13 @ 11:18:33
URL: http://onlygirlfamme.blogg.se/
Millie

sv: packa upp mina grejjer o sen pilla lite med design, o vänta att på att min pöjk ska komma hem igen ;)



dudå? :)

2008-07-13 @ 11:45:44
URL: http://onlygirlfamme.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0