Dagens från igår & bilder

för er som inte orkar läsa hela inlägget om dagen igår (inlägget under) så blir det lite "Dagens" nu från igår :)
dagens gjort : grönan
dagens mående : bra
dagens mat : kycklingringar
dagens dricka : fanta
dagens vill ha : guldkortet
dagens personer : jennifer, hannah&evelyn
dagens träffade : haha turkarna på grönan & sen viktor
dagens klädsel : svarta shorts, vitt linne, blå munkjacka
dagens jobbigaste : regnet & alla långa köer
dagens roligaste : popexpressen
dagens tråkigaste : slänggungorna (?) hehe
dagens läskigaste : frittfall! haha usch fyfan .. & alla clowner
dagens smink : rouge, mascara, foundation
dagens frisyr : utsläppt plattat
dagens sötaste : killarna(a)
dagens pris : en liten nalle & en liten kanin (a)
dagens bästa tid : när vi hade roligt :P
dagens roligaste : haha när jag skulle beställa maten

& nu lite bilder från igår. dom flesta är tagna hos jennifer, menmen.. klicka för större bild.


pusspuss. nu ska jag kanske ut o sola (om det är tillräckligt varmt) & vid två åker jag till ögonläkarn igen.. sen vet jag inte vad jag hittar på. hör av er om ni vill träffas <3


Kommentarer
IZZAH SVARAR

okej med mej e det helt okej .. :)

2008-07-10 @ 14:20:15
URL: http://izzah.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0