försökte vara snäll ...

... när kristin & jag satt vid tven & hon sa
-
är inte du sugen på något?
- jo.. men vad?
sen fortsätter vi o kollar på tv tysta..
när hon går o pratar med mamma smyger jag till datorn ..
då kommer hon o står i dörröppningen..

- skulle inte vi äta nåt? :(
- joo.. visst, men vad?
- du sitter ju vid datorn nu.. :(
- förlåt jag kan komma till dig.
då går hon iväg o låtsats gråter i soffan.
& jag kommer efter...
- iih förlåt. iiih nu kommer du slå mig.
& så kramar jag om henne.
- nej släpp mig du luktar äckligt.
hahaha det tyckte jag var taskigt.. jag luktade äckligt för att ja hade en äcklig salva på tummen, hehe. (a)


Kommentarer
tirran

hahahahaha xD

2008-07-17 @ 21:50:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0