första doppet 08

kom precis hem från en dag med jennifer. vi åkte från våra hem (gränderna) kl 13.08 till grindsjön & klagade såklart över att de var ganska många där.. & speciellt två killar som glodde hela tiden.. runt , äh , 16år ? & haha vi vet inte om vi tyckte dom var snygga, eller den ljushåriga var det ;) menmen, efter ett tag vi hade varit där så bestämde vi oss för att hoppa i. vi gick till bryggan med kläderna på & en handduk. hihi & där tog vi av oss kläderna (för det var ingen på bryggan) & jennifer skulle börja kliva i. haha vi filmade allting & den videon blev 4min (a) jennifer var såå seg att det tog väll 3min för henne, haha! hon bara klagade över allting som "tänk om en abbore biter mig i rumpan, tänk om en krokodil kommer, iiih vad kallt" haha. men tillslut doppade hon huvet o klev upp då jag skulle i. fy tusan så kallt det var haha. men jag var mycket snabbare än jennifer. haha. när vi hade "badat" så gick vi upp på bryggan o solade.. sköntskönt :) haha fast jobbigt när bryggan rörde sig fram o tillbaka hela tiden, hahahah. ja, ni kanske fattar ? xD menmen, jennifers tröja flög i vattnet också haha, så hon fick ha på sig en blöt :) vid tre smsade jag mamma o frågade när bussen skulle komma, den skulle komma kvart i fyra så vi gick till busshålsplatsen halv.. vi stog där ett tag, eller lättare sagt skrek. för det var fullt med kryp som typ bet oss (?) iallafall mig. usch.. o när klockan var 5 i hade itne bussen kommit. vi stog o klagade över allting o jag sa åt henne att hålla en tumme, så höll jag en också. & då kom den :D haha det funkar jämt ;) på bussen var de fullt me människor som vi också klagade över, fast bakom oss satt en jättesöt hund :). hihi.
menmen, ja så såg dagen ut :) tyvärr får ni nog inte se videon som vi gjorde för ja, vi hade inget smink osv.. hehe

pusspuss! skriver nog mer ikväll efter promenaden som jag går runt 7-8 ikväll :)<3

dagens klädsel:
svarta shorts h&m
gult linne cubus
svart bikini med blommor h&m
blå munkjacka cubus
& håret först i knut & sen inbakad fläta.


Kommentarer
sanna

låter fint ;P

2008-07-21 @ 23:02:20
URL: http://tanzanit.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0