frös idag... (?)

förlåt för det tråkiga inlägget under, men jag var verkligen på superdåligt humör. & förlåt om jag var lite otrevlig på msn.. menmen, tänker nu istället berätta om min dag. för den blev verkligen inte som jag trott mig.

vaknade runt nio o runt 12 gjorde jag en äcklig jordgubbssmoothie o drack halva, sen sa mamma åt mig på skarpen att jag måste måla sängen så jag gjorde det. efter det visste jag inte vad jag skulle göra. om jag skulle följa med kristin, rebecca, anton & mamma o åka runt lite eller vara hemma o sola. jag fick panik men efter ett tag bestämde jag mig för att följa med dom. så satte på mig svarta shorts från h&m o en grå t-shirt från jc &såklart mina solglasögon för att täcka såret vid ögonbrynet(a)
först åkte vi till handen där vi skulle kolla bankomaten lr nåt för anton(rebeccas kille) skulle köpa videokamera & de hade blivit strul med hans lön osv. pallar inte berätta hela historian. men där gick de inte, så vi åkte till länna o kolla där, o där gick de inte heller, så vi åkte till handen c & köpte skor till kristin&rebecca.. hm, jag fick minsann inga :( menmen, sen åkte jag,kristin&mamma till obs o storhandlade. vi lämnade kvar rebecca&anton där i handen c. först fick jag en kokt korv för jag var så hungrig & det fick även mamma o kristin en glass. sen började äventyret. köpte en kräm till ansiktet som jag ville ha (eftersom den jag köpte förut sög) & så tänkte jag köpa en bok, men både mor&sis gav dåliga förslag, så vi sket i det. fast dom hittade minsann böcker.. aja, ni som undrar min rubrik så var det att jag frös asmkt där på obs.. eller ah, när vi stog vid mjölken osv. iiih, de va kalltkallt.  sen vid kassan så sa kristin "duvet när jag sa att jag kände en tjej som va modell i fridatidningen, det är hon." så jag kolla mot tjejen i kassan men kände inte igen henne, aja..

när vi kom hem åkte precis pappa iväg o tränade. haha tror han ville slippa packa upp all mat. men jag hjälpte iallafall till ...ett tag. sen slängde jag mig på min madrass o låg helt utspritt haha. fan va varmt det var.
så jag bestämde mig för att kolla hur varmt det igentligen var ute. tog med mig termometern & satt skräddare på altan i solen. väntade ca 5-10 min o såg då att det var 42grader.. så gick in o blev sur.. haha jag vet inte varför, men det hjälpte inte dirket att alla irreterade mig.. menmen, runt sju fick vi iallafall mat, gottgott & sen tränade jag lite & tog en dusch. skönt. &nu är jag glad igen :D hihi. har precis också andvänt krämen som jag köpte - känns verkligen super ,haha :) får se om några dagar om det ger resulttalt ;)

har inte så mkt mer o skriva nu. har smsat med jennifer idag också, saknar henne massor! :( & sen har jag gjort om lite bilder.. blandannat den under dethär inlägget. &här kommer lite fler.. :


(klicka för större bild)
P.S. bilderna är tagna 12 dec 2007.
Pussar från mig <3



Kommentarer
storasyster

men hallå, jag menade ju inte hon som var modell.. jag menade en tjej som blev intervjuad. hon som är modell är ju kenza :)

2008-07-27 @ 22:15:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0