glasögon

var ju hos ögonoptikern idag.. berättade att jag haft problem med vänster igår, men det skulle tydligen vara vanligt.. så hon lyste bara med en lampa i mina ögon o så kollade vi om linserna hade hjälp nåt. de hade det,? eller jag vet inte riktigt, haha. fattade typ inget (a) men hon sa också att jag har "två veckors linser", vilket innebär att jag ska slänga dom om en vecka (?) & få nya. sen ska jag tillbaka till ögonoptikern om 3månader.. & innan vi åkte hem fick jag mina glasögon.. *suck* vill verkligen inte ha! menmen, måste man så måste man..
aja, vädret har inte varit så super idag.. imorsse så var det jättevarmt så jag satte på mig min nya bikini & gick ut o solade. usch, klarade knappt av värmen :o & senare på dagen blev det kallt + började regna då o då.. men mycke mer har jag inte gjort idag.
imorgon har jag inte heller något planerat. kanske träffa jennifer ? eller om hon inte kan så hjälper jag nog mamma att tvätta bilen så den blir klar snart så den kan säljas, & sen hoppas jag att jag får köpa kamera (a)
menmen, nu ska jag se på nåt på tv om det finns någon bra film, annars sätter jag på en film som vi har här hemma.. vet inte vilken det kommer bli. men ni får sova så sött ikväll för jag kommer inte skriva mer idag, pusspuss.

Dagens vill idag är att börja på balett & köpa en kamera.
förästen,vad tycker ni om min header?
thihi, är fortfarande inte nöjd, så gör nog om den imorgon igen!
<3


Kommentarer
Emmy

snygg

2008-07-11 @ 15:41:17
URL: http://enstorfantasi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0