ny design ..

ja, om ni läser inlägget under var jag på väldigt dåligt humör. ursäkta för det.. men ja, min blogg blev ju somsagt fucked up när jag skulle fixa den. vettefan hur det gick till alltså .. :s aja, men så loggade viktor in på msn (min bloggkompis nuförtiden) så skrev att min blogg inte var fin osv. & så gölligt snäll som han är så sa han "ska jag fixa den?" hihi. så han gjorde det. & samtidigt förstörde han sin. hihi, så smidig nivet. men gjorde om den också efter min : http://larsssonn.blogg.se/ . haha, hans o min ser typ likadana ut nu nästan (aa) menmen, jag ska fixa header osv ikväll tror jag.. fast innan ska jag spara så som jag har nu så det inte förstörs hehe.

aja, imellan de inlägget under & dehär har jag inte gjort så mkt. satt o kollade på tv en stund o ville smsa med några, men ingen svarade mig, hihi taskigt. sen provade jag om mitt vita nya skärp passade till en svart t-shirt jag har.. de gjorde det, fast t-shirten kanske är lite kort? hm, jag vet inte riktigt haha. åt glass också, hihi en smak jag aldrig provat förut.. men god var den, trots jag fick ont i huvet..

aja, nu ska jag pilla lite på designen & sova senare ikväll antar jag.
har somnat runt ett-två dom senaste dagarna av tankar&blivit rädd. hehe, men somnar tidigare när jag har herbert brevid mig. haha nu vill ni väll veta vem herbert är ? (a) jo, han är en liten liten brun nalle, eller han är ganska stor, höhö. med ett hjärta på magen där det står "i love you", hihi gölligt va? han har jag minsann vunnit på grönan ;)
menmen, tyck till sen vad ni tycker om designen & glöm inte säga till om ni kan ladda ner lite jason mraz låtar till mig (a)

massa pössssar från mig / K


geggade också med min nya lotion när jag satt vid tven.
ääälskar den, hihi & den lucktar riktigt somrigt ;)



Kommentarer
Josiee

tack sötnos:)Bra tips där!:)

2008-07-24 @ 03:00:21
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/
Anonym

jag älskar den lukten :D

2008-07-24 @ 12:23:47
URL: http://dontsaynever.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0