jag saknar alla vänner ...

precis tränat (inte mycket), duschat, rakat benen & tagit kräm över typ hela kroppen.. känner mig fresh! haha.

&så
har jag kommit på att jag saknar alla vänner ... speciellt tjejerna!<3 har inte sett varken tirran eller moa på hela lovet & bara träffat mickan en gång typ o evelyn&hannah typ 5ggr eller nåt. jennifer är den isåfall som jag har träffat mest. menmen, saknar henne ändå nu.
aja, får försöka göra mitt bästa för att se dom andra små tjejerna också nu på lovet! eftersom det är ca 6veckor kvar...

ikväll ska jag försöka ta reda på hur det funkar med ps (photoshop) .. hehe har typ inte fattat ett piss dom gångerna jag orkat prova. men bjuder på en bild här nere som min syster gjorde om på ps .. tycker om den mycket (eller iallafall bättre än den "riktiga") aja, vi får se hur det blir med det. sen tio över elva ikväll är det beck-det tysta skriket som jag nog ska se på.. om inte min syster&hennes kille fortfarande sitter vid den tven..
har inte mycket mer o skriva. hare gööött, pusshej


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0