jävla bussar!

var ute med jennifer & evelyn för en stund sen. vi gick först till vaskos & åt pizzabröd+läsk. thihi, jag hade inga pengar men fick låna av jennifer & eftersom dom hade höjt priserna så hade vi igentligen inte råd, menmen, vi fick de för 10kr billigare :) snälltsnällt. efter de gick vi ut & satte oss vid skolan (?!) vi satt vid parkeringen tills vi kom på att vi satt vid skolan så gick till gränderna istället. haha hela tiden sa vi "kan vi inte hoppa på bussen o åka nånstans då?", fast kommit på nån sekund efter att det inte går några bussar ju! alltså åh, bara jag som irreterar mig på de? man måste ju GÅ till vh för att komma nånstans. suck. aja, när vi kom till gränderna kom grannens barn - tre jobbiga söner. (har skrivit om dom förut här i bloggen), menmen, dom kom & skulle göra nåt på oss för brorsan till ena killen sa hela tiden "gör det då, hahah. gör det nu". så vi gick hem istället hehe . ni vet verkligen inte hur jobbiga dom är..!
aja, nu ska jag nog ut i solen & läsa lite tidning får det nog bli. kan ju inte sitta inne ..
pusspuss.


jag vill ha nu ! bara 825;- på internet vafan .. aja hoppas jag får den sen när bilen blir såld :)


Kommentarer
Elin

idag händer inte så mycket är lite trött nu haha ska nog sovam iddag (A) sj då?

2008-07-02 @ 16:27:30
URL: http://eeeelins.blogg.se/
Elin

trevligt :)

nja, kom precis hem har varit med älsklingen :) så nu ska jag nog bara ta det lungt :)

2008-07-02 @ 21:53:52
URL: http://eeeelins.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0