känner mig så dum ...

... för att jag inte har pengar på mobilen så kan inte svara på jennifers sms när hon skickar, stackarn.
&för att jag inte svarar på msn när folk undrar nånting även fast det står att jag inte är vid datorn.
förlåtförlåtförlåt för det.


men nu ska jag sova tillsammans med min nyladdade mp3, haha. massa nya låtar i den, tex afasi&filty, sebastian krantz, danish & några fler.
min kväll blev som jag hade tänkt mig. åt först en chokladpudding runt nio & satte sen på filmen beck-kartellen & åt en till runt 11 , haha (a) svullo jagvet.
menmen ni får sova så gott & dröm om mig :D
& så hoppas vi att det blir bättre väder imorgon...(a)
pusspuss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0