kortare inlägg

hihi förra inlägget blev väldigt långt & ingen kommer orka läsa de. så tänker bara skriva lite kort nu haha.
dagarna i huvudskär har varit långtråkiga, en hel dag med bara regn , fast mysiga kvällar med en med mamma&syster och löste korsord i solnedgången. & andra kvällen satt jag själv på berget o kollade mot solen med mobilen i handen och pratade med jennifer. saknar den lilla saken <3
sen har jag bränt mig på låren & hela ansiktet. och fått små bett från nåt kryp på höger ben & höger arm + ett myssbett på huvet. inte så mysigt.. hehe.

menmen, nu ska jag gå&se på "förälskad,förvirrad" som jag fick med i en tidning idag :)
 
nån som vet om den är bra ? :) aja, två timmar lång så bäst jag går o ser den nu. & kanske hinner skriva en snabbis kl tolv då den slutat ikväll :) pusspuss.
förästen, det blir inge grönan imorrn. nån som vill följa med en annan dag? :)


Kommentarer
Emma

sv: jovars, självdå? puss

2008-07-01 @ 23:03:38
URL: http://eemmaass.blogg.se/
angelica

ser ut som om det är en bra film

2008-07-05 @ 19:51:44
URL: http://pease.blogg.se/angel


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0