kväll

kl 6 åt jag middag, trots inte så mycket även fast jag var jättehungig för jag hade bara ätit två mackor runt 12 & 3 små bullar till lunch.. vet inte vad det är med mig :s men till middag fick vi kött med pommes. & mamma lekte doktor,haha. för hon sa "om jag nu ska leka doktor, så tror jag att du har ont för du äter för snabbt, för lite & dricker inget". så hon bad mig att äta långsamt idag.. fast sen drack jag inget ..somvanligt. aja, runt halv åtta gick jag ut på promenad. tog med mig mp3n & mobilen och gick. först var det kalltkallt men gick snabbare så jag blev varm :) fast kortade promenad blev det idag, hade inte sån lust o gå..  menmen, kom hem ca tio i åtta o kollade på tv. var bara tråkigt, så nu sitter jag här o snackar lite på msn & skickar sms till jennifer som inte svarar. man får ju panik att man snart kanske borde ringa en signal så hon vaknar, haha (a)
menmen, har inte så mycke mer o skriva nu. eller jo förästen, i förregår eller när det nu var, när jag gick på promenad, så var det ett par bilar som tutade på mig (killar alltså) & jag fick reda på dagen efter av min syster att det var hennes kompis haha xD för han hade sagt "åh kolla en brud, vi tutar" & då hade hans kompis (en tjej) sagt "det där var karin, kristins lillasyster, hon är bara fjorton". haha .. & idag tror jag att det var samma bil som tutade igen, haha :P
aja, ni får ha en bra kväll så har jag det med. puss

bilden tagen 16/7


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0