Ljust.

hejsan :)
skriver lite om dagen som har gått hihi.
först vaknade jag halv 10 av att mamma ringde på mobilen som låg på mitt skrivbord. för jag hade bett henne lägga in mobilen där & ringa o väcka mig. men jag svarade o var astrött så hon bah "vi har inte bråttom sen när jag kommer hem..så du kan sova längre" hihi, så jag somnade om till halv 11 & gick upp 11. hihi, vi skulle igentligen åka då men jag hade ju precis vaknat så ja fixade mig lite i badrummet o gick till tven.
efter en stund gick jag o satte på mig mina linser, jag har fått nya nu & trodde det bara var en i dom två förpackningarna jag fick. men näpp, det var sex st i varje förpackning:) så nu ska jag ha dom jag har på mig nu i 2veckor o sen ta nya .. menmen, ganska ointressant fakta.
men ja, jag tog lite foundation & satte på mig ett par ljusblåa jeans från bikbok som jag köpte för ca 2år sen, hehe. dom e lite sönder här o där, men pallade inte bry mig . & så blev det en grå t-shirt från topshop & blå tröja från cubus & håret uppsatt i en slarvig knut.
sen åkte vi iväg till handen c & gick in på h&m. köpte tre silvriga ringar & ett tjockt vitt skärp som jag kan ha runt magen :) sen gick vi in på apoteket för att leta efter en kräm till mig, men de fanns inte så vi gick vidare till kiks & där fanns den inte heller.. så vi köpte en annan ist. sen gick vi in till mataffären o köpte lite mat, haha snacka om att vi valde fel kö (!) menmen..
sen åkte vi hem & mamma berättade om att hon kanska ska byta bil istället för att sälja vår. för hon tror ingen vill köpa den. så hon hade sett två bilar på internet. små & runda & så kan man ta bort taket (!!) :D jihuu, haha jag har alltid tjatat om en sån bil . ena var grön & andra orange. haha mamma tror det kanske kommer bli den orangea :D menmen, när vi var hemma åt jag lite pasta ..igen & kollade lite på tv & nu sitter jag här.
jag pallar inte måla sängen idag för min arm är helt död, hehe.. så det blir bara chilldag.

ikväll funderar jag på att göra om bloggen igen. att göra bakrunden
ljusrosa med svart & vit text
eller
vit med svart & gul text.
vad tycker ni? :)

ska pilla lite på det nu. ikväll kommer det nog bilder på min ring & kanske på det nya skärpet.
hare gött. pöss / K


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0