Lördag

vaknade först somvanligt runt sju imorsse, men somnade såklart om & vaknade runt tio .. låg o lyssnade på min trasiga mp3 en stund & gick sedan upp. bara jag, syster&hennes kille hemma. för pappa hade åkt o lämna blod & dom andra är somsagt inte hemma.
men har inte gjort någonting än. bara gjort om min lilla inbakade fläta som var lite trasslig när jag vakna, hehe. & sen tvättat ansiktet o borstat tänderna.. sen märkte jag att jag har fått små bett från dom krypen som var omkring mig&jennifer igår när vi var på grindsjön. usch så det kliar :(
menmen, vädret verkar vara på topp idag :D det stog igår på smhi att det skulle regna, men ikke nikke gör det det än :) så kanske går ut o solar en stund sen om det inte blåser..
och äter väll nåt till frukost .. eller ja, det blir väll mer som min lunch.
pösspöss

dagens horoskop för mig ;

Vattumannen 21/1-18/2

Månen ger dig en spännande lördag. Mest handlar det om kärlek, familjeband och väldigt starka känslor.

skriv gärna vad ni tycker om mina dikter också :) finns en under det här inlägget & den andra finns till vänster om ni klickar på "dikter" :)



Kommentarer
engblom

ja gör det :)

nja jag vet inte riktigt. ska hem till min kusin i kväll iaf, han fyller 19 tror ja. så de ska väl bli skoj :) själv då?? några planer??

2008-07-19 @ 13:09:08
URL: http://engbloms.blogg.se/
J

sv; tack detsamma, fin blogg :D, kram

2008-07-19 @ 13:34:09
URL: http://larssonsjosefin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0