"mamma vid 16"

kollade på "mamma vid 16" som var på kanal 5 för ca en timme sen.. tyckte filmen var otroligt bra faktiskt. & fick tårar på slutet, haha (a)
filmen handlade om en tjej vid namn jacey som blev gravid när hon var 15år. bestämde sig för att atoptera bort barnet när de skulle födas, men ville inte då bäbisen hade kommit. så hon&hennes mamma kom överens om att mamman skulle ta hand om barnet och stacy skulle gå i skolan hela tiden. men på slutet bestämde hon sig för att atoptera bort barnet till en lärare i skolan..
& det jag bara ville säga nu var att jag skulle aldrig, aldrig någonsin kunna atoptera bort mitt barn. även om jag var liten & inte kunde ta hand om barnet själv, så skulle jag inte kunna atoptera bort det när hade födds.

aja, bjuder nu på en låt jag gillar.

Nicola Sarcevic - Lovetrap
vad tycker ni om den ? :)
pusss


Kommentarer
felicia

hoppas du haft en trevlig kväll :)

2008-07-06 @ 23:40:28
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/
karro

tack detsamma :D

kram

2008-07-07 @ 00:35:42
URL: http://thegirlbehind.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0