Min fridtid = promenader&dans.

gick ut på promenad kl 9 nu på kvällen & kom hem halv 10 .. gick en liten omväg sådär, hihi. men fan vad skönt det var haha. har inte gått på promenad på jättelänge. senaste gången var väll i början på sommarlovet eller nåt. & sen har jag aldrig haft lust.. men nu börjar jag igen hihi. ska försöka gå varje dag runt 7-8 (om inte senare) & säg gärna till om ni kanske vill följa med nån dag & ha en liten pratstund med mig hihi :)
sen när jag kom hem, ja en stund efter det, alltså klockan 10 haha., så kollade jag på "so you think you can dance". åååh jag saknar dansen säger jag bara :/ massormassor. för jag blir faktiskt väldigt glad när jag lär mig steg/dansar. & tänker på bara dansen & inget annat. sköntskönt!
för er som inte vet så dansar jag showdans i jordbro & har gjort det nu i 4½ år.. sen jag var 10bast alltså. men oj, vad fort tiden har gått. haha jag minns fortfarande första dansuppvisningen tror jag.. jag kände bara en kompis & vi var jätte få i dansgruppen, hihi. men nu är vi typ ..15st? aja, jag hoppas iallafall att jag inte lägger av med dansen. för jag drömmer att bli jättebra (aa) & nu till hösten ska jag börja på balett också ;) eller bara kanske.. eftersom vi inte hittar ett bra&billigt ställe. balett är grunden till alla danser, så darför vill jag lära mig det + det är fint. så om någon vet ett bra&billigt ställe, säg gärna till :) & ju tidigare man börjar dansa, ju bättre blir man ju när man blir äldre :) haha fast själv tycker jag att jag var bättre för ca 1½år sen på showdans.. menmen, får skärpa till mig helt enkelt ! ;)
& jusste, jag har också gått på streetdance. det gjorde jag i en termin förra året i julas. då gick jag tillsammas med en kompis vid namn mickan. men båda vi slutade efter en termin för jag tyckte inte om det & varför hon slutade vet jag faktiskt inte..

nu har ni fått reda på lite vad jag gör på fritiden :)
& nu ska jag fortsätta hålla en bomullstuss över min tumme med en salva på.. för jag har fått ett jävla bett där ! fyfan vad det kliar.. :/

sov gott. pusspuss

bilden är tagen från vår vårshow 2007. den inringande personen e jag :)
klädsel där var jennifers svarta mjukisbyxor & vitt linne med en gul bandana runt handen..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0