ny header kommer en annan dag...

tjingeling.

precis gjort om headern .. igen! men blir aldrig nöjd.. inte nu heller. men har lärt mig lite på photoshop :D stoltstolt. så det kommer finare & mindre header en annan dag. för nu är jag helt slut .. har hjälp lilla vjiktor med hans header o de, & eftersom hans lilla dator var seg & jag hade problem tog det ett tag, höhö. men aja, hans header blev väll bra förutom att de blev suddigt, men ja, som det står i hans blogg, så har jag försökt fixat det. men vet inte hur man gör.. aja, får också fixa det en annan dag! ;) (http://larsssonn.blogg.se/)

men har inte gjort så mkt idag somsagt.. sandpapprade, haha heter det så?, haha, men det gjorde jag på halva sängen, sen pallade jag inte mer eftersom hela jag var grön. i ansiktet, kläderna, & händerna + typ hela golvet. haha hur gör jag igentligen xD menmen, fortsätter imorgon :) sen fick jag en liten barn calzone pizza. gottgott, fast åt inte hela, var helt proppmätt (a) & efter det kom mamma&bror hem. med massa godis & mamma hade köpt en lotion & deo till mig. jihuuuu :D för jag&jennifer hade sett de i handen c, & ville ha, så jag bad mammi köpa, &såklart lyder hon mig, thihi (a) så nu har jag dränkt mig själv med den goda lotionen :) haha. sen har jag duschat också , i jättevarmt vatten, för jag frös asmkt. menmen, intressant fakta, not.

men har inte så mycke mer o skriva nu än sov gott alla inatt :)<3 själv ska jag väll ramla ur sängen somvanligt nu när den står sne, haha (aa) sover inge gott :/ menmen , lite bilder bjuder jag på också :)

 
bilder på min inbakade fläta. hihi, visst är man duktig (aa) men visar tyvärr inte fejset för jag hade inge smink.


&så tog jag ett litet snabbt kort på min hand efter jag hade sandpapprat. hahah, typ så såg jag ut i ansiktet också, & värre var det på kläderna xD

PUSS


Kommentarer
Viktor

jag fattar forarande inte varför du inte orkar en barnpizza hahahahaah xD



tack för designen :D <33

puss

2008-07-19 @ 23:13:14
URL: http://larsssonn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0