Ny söt bil jao (;

hejhej. vilken dag, haha.
först åt jag makaroner med min äckliga dricka till frukost/lunch kl 12 & la mig ute sen i solen. fast jag hade så ont i huvet att jag tog alvedon. & en stund efter det smsar jag lite med mamma "vad får jag om jag damsuger hela huset? :D puss" & hon svarar "2 pussar!" "mäh jaha okej" "vad ville du ha,då?" "kanske en slant eller två, hihi duvet jag sparar till kamera:D puss" & sen va hon så gullig, hihi. efter jag damsugit överallt förutom mitt stökiga rum så tar jag alvedon igen + ny äcklig dricka.
runt fyra kommer pappa hem & halv fem kommer mamma. fast hon skulle ta ut däcken ur vår nya bil innan hon parkerade, men så funkar inte bilen efter hon lastat ut däcken. så alla vi andra (jag,rebecca,pappa,kristin) går ut o hjälper till + några grannar. det tar ca en timme & sen får vi hjälpta till o putta bilen till garaget. för vi får inte heller upp taket, (alltså man kan ta bort taket) så det tar en stund också och sen går vi in o mamma lagar mat. fast pappa ringer sen från garaget o säger att bilen funkar, så mamma går ut och jag får springa till köket o sköta om maten. (tur så var det makaroner o korv, så det inte var nåt krångligt o jag skulle bränna upp hela huset,hehe.) efter en stund kommer mamma in o pappa tog sig en vända med bilen. när han kommer tillbaka o stannar funkar den inte, fast när han pillar lite på motorn o de så funkar den igen.. hm, konstig bil. men söt! hihi den är svart, eller mörk iallafall, & liten o rund &så som jag sa så kan man ta bort taket :D i like it!

mycke mer har jag inte gjort idag.
imorgon ska vi ta oss en liten runda med bilen o prova lite , hihi. om den funkar då såklart.. men de hoppas vi :)
nu ska jag nog ut på promenad eftersom vädret är jätteskönt!
skriver mer ikväll, pusss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0