skärpning

Hejhej.
kollade nyss på "8 mile" tror jag att den hette. men orkade inte efter en timme typ. så jag har kollat lite runt på bloggar o så. tycker allas är jättefina - förutom min!

så nu har jag bestämt mig att :
det kommer bli bättre inlägg med mer intressanta saker (får se om det blir intressant,hehe)
finare design (ni får gärna säga hur ni tycker jag ska ha det:) )
dikter kommer komma som jag har skrivit själv (kanske inte så ofta, men då&då)
frågor som ni kan svara på.
videos om de låtar/klipp jag gillar/hatar.
fakta om mig&mitt liv.
& lite annat , hihi .
och det ni letar efter kan ni kolla om några dagar på "kategorier" som står till vänster.


Kommentarer
evelina

Haft en bra dag?

2008-07-04 @ 22:41:59
URL: http://evveistheman.blogg.se/
Jonna

Ha en mysig kväll:)

2008-07-04 @ 22:42:02
URL: http://knasboll.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0