snabb info

ojoj jag hinner inte skriva igentligen. måste fixa mig för om 25minuter ska jag träffa jennifer&evelyn & sedan hannah, o så ska vi ta 12.06 bussen till handen c. ska bli allt roligt + jag är på glatt humör idag igen :)
men har precis färgat håret & stoppat i linserna. de gick bara på ca 4 minuter nu o stoppa in linserna, haha ganska trevligt att de går snabbare :)
men skriver hur håret blev när jag kommer hem för nu är det frtf blött.. iiih, spännande, haha (a)
men måste fixa mig nu haha. om jag får mascara i ögat idag så måste jag börja om hela sminkningen & ta ut linsen osv.. så, måste ha lång tid på mig varje gång jag ska fixa mig.
menmen , pusspuss. ring om ni vill nåt på mobilen & kom ihåg att jag inte har några pengar så kan inte svara på sms (&2veckor frammot)

förästen, vem var det som ringde mig kl 1 igår natt ? jocke eller sebbe, eller vem? (a) förlåt att jag inte sa nåt, men var astrött , hehe.


Kommentarer
Browniies

Svar: Tack så mycket! :)

Inget speciellt idag faktiskt, vad har du själv gjort?

Okej, det låter alldeles utmärkt, och om du är vinnaren så kommer vi göra en suuper design :)

Fortsätt håll utkik efter tävlingar och utlottningar.

Sköt om dig!

2008-07-07 @ 14:47:41
URL: http://browniies.blogg.se/
felicia

sv: detsamma :) kram

2008-07-07 @ 15:58:16
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0