sola

Hej, eller Godmorgon.
jag vaknade fem i 11 idag, för 45minuter sen alltså. fast innan de vaknade jag typ åtta men somnade såklart om. hihi idag blev jag iallafall inte väckt av solen :)
men jag gick upp o såg ett bantastort sår vid munnen ! shit alltså, det är stort o fult o gör ont :( jag fick det från krämen som jag tog igår.. fan.
aja, idag ska jag iallafall bara sola, sola & åter igen sola. måste bara komma ihåg att smörja in mig överallt! sen ska jag måla sängen igen. &så hoppas jag att jag orkar en promenad ikväll.
har inge mer o skriva nu. ska leta efter en ny tandborste eftersom någon annan andvänder min (?!) & sen dricka en yougurt som jag köpte igår & lägga mig ut i solen med bikinin.

Vad gör ni idag då? :) Pusshej / K


Kommentarer
R

hehe, detsamma, ha de bra i solen ;)

2008-07-26 @ 11:55:33
URL: http://kausi.blogg.se/
N I C O L E

tack detsamma :)

2008-07-26 @ 12:39:04
URL: http://kiwiz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0