sol&bad

orkar inte göra värsta inlägget nu. skriver bara lite smått o gott.

va o badade idag med syster & mamma. först skulle vi igentligen åka till årsta , men det fanns ingen plats för bilen, så vi åkte till östnora. iskallt vatten, men ett dopp blev det ändå. &så nu fjällar jag asmkt på mina lår - typiskt mig! men så träffade jag också tony (en kille i skolan som jag brukar plugga spanska med, hehe). haha kristin sa då när vi kom från ett dopp till mamma "karin träffa sin pojkvään" mamma:"fd?" jag:"va? nej.. haha det var bara en kille från skolan". krisin:"nej jag såg nog hur du log efter ni hade hälsat" . hahaha, ska man inte vara glad när man hälsar på någon eller? (a) sen såg jag också fd´s mamma, bror & min granne.. eller (?) haha jag vet inte riktigt om det var dom.. menmen.
orkar inte skriva mer nu. ikväll går jag på promenad & duschar sen. så skriver mer efter det!
Puss / K


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0