tjockisfinger & getingbett.

min syster vaknade aldrig, så jag&mamma åkte iväg för skojjsskull . vi var på väg nånstans då jag inte kände igen mig, haha så ja fick fråga "ääh.. vart e vi på väg?" men så va vi påväg till länna centrum. när vi kom dit gick vi in på eko & skulle köpa garn till mamma som ska sticka en likadan tröja som hon gjorde till mig till min syster. men där fanns de bara konstiga så vi köppte lite godis istället (aa) blev choklad till mig, hihi. sen la vi in det i bilen & gick vidare till rusta. där vi köpte garn. blev rosa & grått. fintfint. sen åkte vi hem igen. haha snacka om onödigt o bara åka :P menmen, det var jag som ville.. när vi kom hem tänkte vi åka o bada, men ja orkade inte, så vi funderade på att bara åka runt igen hihi, men då orkade inte min syster. så då pallade inte jag. så satte mig framför tven & gick sen ut på promenad. fan, vad varmt det var! när jag kom hem blev de en halvtimmes dusch. fast när jag precis skulle gå in i duschen kom jag på att jag hade linserna på mig, så fick gå ut igen o ta ut dom , hehe. efter det kollade jag på "the hills" på mtv & sen blev det middag - schössbullar & potatismos :) mycke mer har det inte blivit. smsat lite med jennifer & en kille som heter jocke. hihi stackars jennifer som precis fått asont i magen o ligger i båten o vilar & två söta killar har kommit dit där dom e. när hon skäms för hon nt har nå smink på sig..stackars liten <3

nu orkar jag inte skriva mer. har så ont i fingret.. :/ tänk, bara ett jättepyttelitet sår precis vid nageln kunde göra att överdelen av fingret blir svullet & inflamerat .. har provat alsollösning & alsolsprit (stavning?) & lite tycker jag nog att det har hjälp ..
&jusste, i eko affären märkte jag att det sved på baksidan av låret, så jag stog som ett mongo o kollade där, det var en röd prick & sved. när vi kom hem blev det operation som mamma gjorde. hon fick trycka där & det visade sig vara en getingtagg som satt kvar från en geting.. ih vad det sved sen när hon tog salvan på ..

aja, nog om mig nu. ha en bra kväll, kram!

har beställt en tröja från h&m & ska köpa en vit tröja som viktor såg idag i stan på h&m. iih, fast den fanns bara på herravdelningen. så vi får se hur det blir med det..


Kommentarer
Matilda

sv: du borde :) hihihi (a) kram

2008-07-31 @ 20:04:52
URL: http://enidrottandeflicka.blogg.se/
Matilda

sv: hahaha, säg till om du gör det ;) kram

2008-07-31 @ 20:07:06
URL: http://enidrottandeflicka.blogg.se/
LOUISE

Ha en underbar kväll! :)

Och du, supercharmig blogg!

Kram Louise

2008-07-31 @ 20:21:06
URL: http://aboutlouise.blogg.se/
Melina

ha en bra kväll

2008-07-31 @ 20:42:06
URL: http://mmelina.se
A

hejhej ,

det skulle vara jättesnällt av dig om du ville hjälpa mig med min design ! skriv en kommentar om du har lust att hjälpa mig :)

2008-07-31 @ 21:25:44
URL: http://aluxl.blogg.se/
Matilda

sv: kollade du? ;)

2008-07-31 @ 22:15:34
URL: http://enidrottandeflicka.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0