tråkig kväll, igen.

har inte hänt så mycke senast. har bara lust o skriva,hehe.
satt o kollade på tv runt nio & bara bytte kanal hela tiden för jag visste inte vad jag ville se på, så jag kan inte dirket säga vad filmerna handlade om som jag kollade på (a) & eftersom jag hade så sjukt tråkigt så smsade jag lite. med mickan, jennifer & en annan tjej. hah vet inte va hon heter (a) menmen, ganska trevligt :) + nyss blev de några sms med krisin som ville att jag skulle öppna grinden så nyss gjorde jag de.
ja, mycke mer blev det inte denna kväll.. somvanligt alltså. alltså shit, man kan inte ha tråkigare kvällar än mig :o

menmen, imorgon blir väll dagen typ såhär:
vakna o gå till datorn (a)
sen ut i solen o sola & käka nåt kanske.
måla sängen
ut i solen igen
& sen kanske en liten promenad runt 7-halv 8. följa med? (a)

snart går jag väll till sängen eftersom alla är så tråkiga på msn (aa)
hörs imorgon. sov gott & dröm om mig. pöss

förästen, jag hann inte så långt med designen idag, haha. fixar imorgon ;) ...kanske


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0