Comviq inatt!

jag har bara solat,solat&åter igen solat idag. först var det kalltkallt (30grader med blåst). så jag satt inne o kollade på tv , men runt 12-1 gick jag ut & var ute till kl 5 typ då pappa kom hem med comviq kort till mig. jihuuu (a) la in det i mobilen & hade en annan pinkod.. sen märkte jag att jag inte har några pengar fortfarande, men det visar sig att jag får pengar kl 03.00 inatt. & då har jag abonemang.. hehe, kanske kommer slösa pengar ändå? & om jag slösar för mycket kommer pappa sätta spärr på ca 400 (a) aja, men nu funkar inte min mobil. har ingen mottagning & skit.. vettefan vad som hände. menmen, ska försöka ändra min pinkod till den jag hade innan & så blir det väll många sms imorgon , hehe.
det första jag nog gör är att smsa jennifer för hon kommer hem imorgooon! jihuuu, haha<3. ska nog träffa henne imorgon & åka o bada, hoppas jag! varken hon eller jag har badat iår, (om hon inte badade där i göteborg..) menmen, vi får hoppas, haha. annars ligger jag väll o steker igen i solen ;)

idag har jag fått iallafall lite färg, mohaha (a) fast en sak som jag irreterar mig på väldigt mycket är att jag solade ju förut i shorts & är nu vit (ljusbun) där..! inte fint,nej. & det hjälper ju inte när jag solar mer, för då blir jag brunare på benen också. & man ser fortfarande skillnad... aja, mitt fel!
nu ska jag nog träna lite & sen duscha, och smörja in mig lite med "eftersol" kräm.. tror nämligen att jag bränt mig på knäna.. ups.

bild kommer kanske senare på mig när jag solar.. för min syster skulle fota solen, & då fotade hon mig lite också. men jag bara kanske lägger in. eftersom jag ser särkert ful ut ... menmen, vi får se.

ha en bra kväll, pusssar / K

Dagens horoskop för mig...
Vattumannen 21/1-18/2

Kärlek och romantik dominerar din tisdag på ett trevligt sätt. Din släkt kan dock känna sig försummad.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0