22/6-2008

nu skriver jag om min tråkiga dag:
gick upp kl ett och satte mig vid datorn o snackade med några. sen smsade jag lite med jennifer & vid tre,halv fyra åt jag min fruskost/lunch som bestog av en toast (a) & sen smsade jag igen med jennifer tror jag(?) & kollade på tv och läste en solo tidning som min syrra köpte idag. tog inte så mkt intressant så letade mest efter nåt mode, men hittade inge fint heller.. aja, sen vid halv sex åt vi middag då jag åt en halv potatis&en liten falukorv bit.. var inte så hungrig så det blev inte mer.. och efter maten tog jag alvedon eftersom jag hade sån jävla huvudvärk! & sen tänkte jag gå promenad, fast orkade inte så gör nog det imorgon bitti (tidigt, så jag inte möter någon hihih). aja.. jag satte mig vid teven & kollade på nåt program på mtv och hade kvar min huvudvärk .. sen kom mamma hem från att ha hämtat min syrra från hennes kille för hon hade varit på hans landställe över midsommar o så :) då fick jag också se hennes hår, för hon klippte sig timmen innan hon åkte . hihi de blev jättefint tycker ja :) .. menmen, tog mer alvedon kl 8 & sen satte jag i halsen när jag drack vatten. haha fan va jobbigt de var.. fick asont i hjärtat :o men ja, kollade sen på en film på trean & svullade glass. hihi för att jag gjorde det så ville alla andra också ha, så gjorde till bror&sis också ;)
& så frågade jag pappa om jag fick beställa en tröja.. hihi, för 855:- & han tyckte det var onödigt mkt kr .. men jag sa att alla dom andra var fula som jag hade sett & att jag verkligen ha sån. han bah "men det är sommar nu" , haha, jo verkligen sommar.. det regnar ju typ varjedag (iallafall dåligt väder). sen sa han bara jahapp, vilken stolek ska du köpa då? jag bara ja vet inte.. kan kolla sen. han bara jaa , bara du inte köper en som är för liten.. hihi. jag kommer särkert göra de för de finns bara xs, m, l .. så kommer nog ta xs.. aja, får mäta & sånt ikväll :)
hihi jag skickade också sms o frågade krisin vad hon skulle göra imorrn. för jag måste verkligen till stan innan tisdag! jag måste ha stolek s eller xs i dom rutiga shortsen! för jag kan inte gå runt i dom jag har nu , för jag tappar dom bara.. :s men hon skulle itne göra ngt imorrn, förutom kanske gå hem till en kompis o hämta ett par skor, fast de kanske hon skulle skita i för min skull (a) thihih.
men aah, nu ska jag mäta min mage lite haha. & imorgon så kanske jag åker till stan somsagt, för jag måste också köpa bikini ffs. har bara den jag köpte förra året som jag haaatar nu.. & jag måste sticka o bada snart alltså. det spelar ingenroll med vem, bara jag gör det! fast ja, jag kommer bada massor nästa söndag,måndag&tisdag, för då ska jag,mamma&syster till huvudskär o chilla lite, haha :) hoppas bara att de inte finns ngn snygg kille där för jag kommer inte ta med mig nåt smink :o hihiih,får hoppas!
men ja, ha en bra kväll & sov sött allihoppa !
imorgon kväll blir det inget inlägg för då sover jag över hos jennifer & på tisdag sticker vi till grönan.!
ring eller smsa om du vill nåt, massa pussar&kramar ;D<33


Kommentarer
Viktor

ta medium nice när dom e förstora haha xD

2008-06-22 @ 22:03:16
URL: http://larsssonn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0