äter helst ; inte.

idag vaknade jag & var jättetrött. usch jag orkade inte gå till skolan. men gick upp kvart i sju och tänkte bara hela tiden "ska jag ta mascara idag.. ska jag verkligen" , men de blev så. tog mascara, foundation&puder. sen gick jag till skolan.. det är så tråkigt nu i skolan för man städar bara & gör ut dom sista sidorna i böckerna. men till lunch fick vi fiskpinnar med potatis -blä. jag åt en halv fiskpinne och de fastnade fisk i halsen.. haha skitjobbigt. men sen mådde ja illa & fick ett tuggummi från evelyn på macken :) tack. fast de hjälpte inte mot min illamående .. på sista lektionen, på matten så fick vi bara svara på frågor om matte&nv , sen lämna in matteböckerna och gå hem. alltså slutade vi kl. ett idag :) riktigt trevligt!

nyss åt jag min lunch , & de blev makaroner med beaniesås som anton sa. haha .. fast , ja , nu mår jag illa igen :( kanske ska sluta äta ? - nej.. de var ett skoj. för jag vet nu vad alla mina kompisar kommer säga om jag sa så..
men nej usch.. kanske inte äter nåt mer idag .
nu ska jag gå promenad i solen & sen igen ikväll + träna.

dagens outfit.

vitt linne - gina tricot
silver halsband - present
blå adidaskofta - stadium
hudfärgade strumpbyxor - H&M


Kommentarer
Pernilla

Sv: Tack så mycket!

Hur har din dag vart då? :)

2008-06-03 @ 22:30:32
URL: http://typperra.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0