Center Stage

jag vaknade en minut över 11 idag av ett sms (somvanligt), så steg upp halv 12 för att inte sova bort hela dagen. hade fortfarande huvudvärk när jag vakna + mina läppar var fortfarande svullna. *suck!* jag satte mig vid teven o märkte att "center stage" filmen var på tv1000. åh jag älskar den filmen, thihi. handlar mest om balett (a) men tur var så hade den precis börjat så jag kollade klart på den. åh, min dröm just nu är att stå på en stor scen & dansa balett i en "balett"klänning. thaha, de kanske låter som att jag har blivit beroende i balett, & det har jag typ blivit :o (?) menmen, jag hade igentligen tänkt o träna lite på morronen, men orkade inte. fick istället ta alvedon & en annan tablett mot läpparna och tog sedan en dusch. efter det blev det min frukost/lunch som blev en macka. & nyss tog jag mer alvedon+den andra tabletten. för jag har så jävla ont i huvet & mina läppar är verkligen svullna , & dom blir så torra nu ..+röda. åh, ni kan inte tänka er hur jobbigt det är ...
menmen, dagen har bara sett ut såhär.. ikväll blir det middag & sen en kvällspromenad. sen blir det väll mer tabletter o så .. men kommer det något bra på tv ikväll ? eller ska jag kanske gå&hyra en film? :) ja, vi får se..

men nu bjuder jag på en liten del av filmen. deras sista dansuppvisning.. åh , jag vill börja på balett NU. hihi

hare bra så skriver jag mer ikväll skulle jag tro. pöss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0