en dag & poff "/

igår vaknade jag och hade jätteont i ryggen.. hela ryggraden .. så jag tog alvedon två gånger & min syster fick massera mig. men idag har jag lika ont.. så nu ringer mamma till handens sjukhus, fast hon är på väntetid så vet inte om jag ska dit idag, nån annan dag, vilken tid eller nåt sånt..
jag som skulle träffa jennifer o prata idag. fast jag hoppas att vi kommer kunna träffas ändå antingen innan eller efter <3. måste verkligen prata med dig bästis!


imorgon ska jag &mamma till stan. först tänkte vi att då medans vi skjutsar elsa&teodor till tåget så ska vi hinna leta klänning. men dom kanske stannar till tisdag & lyssnar när jag sjunger i kyrkan på skolavslutningen (a)
men jag&mammi kommer ändå åka till stan imorgon, för jag måste ha en klänning & bikini ! :)

massa pussar . jag skriver mer ikväll om dagen <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0