en riktig målare ;)

idag vaknade jag typ sju av en underbar dröm haha.
vi var på grönan, jag&alla mina kompisar. vi träffade tre killkompisar o så. haha mer berättar jag inte, (a) önskar iallafall det händer då vi sticker dit på tisdag,haha.
men ja, idag så skulle jag&kristin igentligen åka till stan, för jag skulle köpa mindre stolek i mina shorts & hon skulle köpa två t-shirtar. men så stog de i tidningen att många affärer hade stängt, så vi ringde till en bikbok affär typ, men där var det inge svar, så fick ringa 118118 där jag frågade om hon kunde koppla mig till bikbok, hon gav mig numret istället och sen efter bah "ska jag koppla dig dit?" men bah; seeg eller vad ? :o
haha jaja. jag fick ta bort allt mitt smink som jag precis hade gjort *suck* & sedan hade jag så sjukt tråkigt att jag ville måla. hihi, först fick jag skrapa och sandpappra mitt fönster, och sedan fick ja måla de med vitt. hihi, så duktig (a) + att det var otroligt varmt ute idag (änligen) så jag stog med bara shorts & bikini överdel, hihi. & sedan frågade pappa mig om jag ville måla mer, visst sa jag och började måla på ben som är till en bänk med svart. den svarta färgen går inte att ta bort med vatten, så nu har jag små svarta prickar på händerna..

menmen, min midsommar ser ut såhär somsagt.. hemma med mamma,pappa&stoffe (fast han går sen tror jag?) & målar. inte bästa midsommar exakt, för det var det förra året! :
då jag följde med jennifer & hennes familj till ekeby och där träffade vi simon&jonny. haha va kul vi hade då med alla ringningar& lillkillen som kissa,haha (a) & efter det så gick jag hem i typ en timme, sen gick jag till jennifer igen då hela hennes familj + jag åkte till jennifers lillasysters kompis familj & grillade där. jag&jennifer som pratade om pistoler, haha! & sedan gick vi därifrån med chips och var ute här i gränderna en stund&sen stack jag hem till jennifer o sov över där. hihi, riktig trevlig dag det var! ;)

aja, midsommartårta blir det iallafall ikväll & en lång timme framför teven då jag ska se på nån bra film (?) :)
men vad händer för er idag då? :) massa pussar&hare bra <3

från övernattningen, midsommar07


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0