förlåt förlåt förlåt förlåt

fan ! jag skrev nyss ett jättelångt inlägg , men så råkar man ju komma åt en knapp så allting försvinner .. suck säger jag bara. men nu skriver jag om allt. jag känner mig tvungen bara ..!

förlåt för att jag inte skrev i bloggen igår. men det är så att jag råkade förstöra datorn i torsdagskväll .. efter jag hade snackat med viktor i evigheter på msn så stängde jag av datorn & i fredags morsse funkade inte internet.. ja, ni vet hur osmidig jag kan vara ibland .. menmen, pappa fick köpa en ny sak idag till datorn & har nu fixat den - jihu ! ;D haha.

men i fredags fick jag leva utan datorn på morgonen, men sen gick jag o mötte jennifer kl 12 (fem miuter tidigare för att jag hade så sjukt tråkigt) och vi gick till bussen där vi mötte carro & senare åkte vi till stan. eller ja, först till vh där vi tog tåget :) det första vi gjorde när vi kom fram var att jennifer&jag var lite hungriga, men vi höll oss och gick in i några affärer innan, men sedan gick vi till doken & käkade ;) haha jennifer mobbade min lilla choklad milkshake, men vi var så smidiga när vi skulle dela upp pengarna (för vi hade betalat tillsammans) det blev 24 kr över & vi fick en tjuga+ 4 enkronor. då fick jag en tia från jennifer o hon tog tjugan+2 enkronor. haha jennifer trodde då att hon fick mer pengar än mig, men ikke sa nikke :P aja, vi kommenterade ju lite folk som vi brukar. tex jennifer sa "jag tror han är bög" , men det trodde inte jag så jag sa "ska vi gå fram till han o fråga eller?" hon ba "haha hej är du bög? nej okej, vill du bli min vän?" hahaha, för vi hade snackat om det hela dagen om att vi skulle 'skaffa' vänner, och ha skylt både fram&bak där det skulle stå "vill du bli min vän". för jag hade sagt hela dagen att jag skulle träffa någon jag kände, men det gjorde jag inte., utan carro träffade typ 4 kompisar, men inte jag&jennifer hehe.. aja, jennifer köpte iallafall underkläder,tidning&godis, och carro köpte skor&något? och jag köpte en gullig vit t-shirt med ett djur på. hihi, billig&söt . lägger in bild nån annan dag. men vi åkte hem runt 5 & när jag kom hem så vare middag, men jag var inte hungrig så jag tänkte gå promenad.. men då började det regna så då ville jag inte ut. men glass& lite chips blev det till efterrätt (a) & sen kollade jag o kristin på en liten skräckfilm som jag börjat gilla (vet tyvärr inte namnet) , men sen frös jag så jävla mycke att jag ville verkligen duscha. men dumma kristin hade duschat i typ en halvtimme och tagit slut på varmvattnet sa hon.. så jag väntade en timme men duschade sen. ååh vad skönt det var haha. varm blev jag också (:
sen på kvällen gick jag o la mig runt 11 för jag hade så tråkigt & då skickade jag runt om någon ville smsa. fick svar från aziza där hon sa att hon inte hade pengar, men emil&alleh var på sms humör allt ;) speciellt emil som också var glad? :D hihi, båda vi tyckte att det var väldigt ovant att smsa med varandra för vi har inte gjort det på kanske ca 2 år så mkt som vi gjorde igårkväll .. :o aja, sen fick jag sms från viktor som skulle sova & sen från sandra, men då skulle jag sova. haha sen var mickan seg nog som skickade sms tjugo över 12 ,vilket då jag typ låg o halvsov (a) hihi.

idag har jag inte gjort ett piss! stackars lilla mammi har blivit jättesjuk & hon kommer särkert smitta mig med hennes hosta .. får akta mig haha.
men nyss var jag ute på promenad. haha jag hatar när bussen åker förbi för det sitter alltid folk som jag känner på dom .. & där går jag utan smink & myspyskläder o är ful.. haha nej inte kul alls(a)

menmen, just nu sitter jag o lyssnar på viktors pealåt som jag är helt kär i ,haha. & tuggar tuggummi o har ont i huvet.
nej, nu ska jag svara på alla som kommenterat mitt förra inlägg (9 st !) haha jag är överlycklig ;D
o viktor, din jävel, dethär blev väll ett långt inlägg ? haha.

nå, vad har folket gjort denna regniga lördag?
pusshej / karin .
skriver mer ikväll då jag ska tigga mamma om pengar till kameran jag ska köpa av anton&högklackade skor som jag o jennifer blev kär i i fredags. &kanske gå promenad om det inte börjar spöregna . <3


Kommentarer
jayne

Ja det var ett långt inlägg...



Jag måste säga att jag hålelr med dig om att gå ute med myskläder, frågan är ju varför man gör det egentligen. Jag brkuar tex hämta tidningen och såklart..kommer massor av folk.. hej hej...ler Men osminkad.. bryr jag mig inte så mycket om längre...beroende på vad jag gör/ var jag är.



Idag har jag varit på IKEA, en av mina favoaffärer...men..det blev biligt idag... 300 kr, 4 saker. Två minibyråar, som vi ska hänga i hallen. Alla i famlijen får en egen låda att stoppa mobiler, nycklar och annat skröfs i. Sen fick mina älskade söne rvarsin väckarklocka... ha ha ha..vet inte om DE gillar detta..men jag har tröttnat på att ropa o ropa... Hur gör du när du ska till skolan?

Nu ska jag halvtitta på fotbollen och fixa med mat.

ha en bra kväll.

2008-06-14 @ 17:15:45
URL: http://jayne.blogg.se/
Kajsa

Att allt försvinner sådär har hänt mig med, ett antal gånger -.- Man blir så arg.

2008-06-14 @ 19:00:47
URL: http://kajsakavats.blogg.se/
emil

äntligen ett inlägg om mig igen de e liksom därför jag läser din blogg;)

2008-06-14 @ 23:04:18
karin

haha okej emil, men vi brukar inte direkt snacka så mkt, drf skriver jag inte så mkt om dig i min blogg (a)

2008-06-15 @ 11:36:24
URL: http://aanderssson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0