grattis pappa!

godmorgon.
igår gick jag o la mig kl 10 för jag höll på o somna i soffan. herregud, vad trött jag var! men ja, så såg min kväll ut , fast jag såg en bit av filmen på fyran "tillbaka till kärleken" eller vad den nu hette.. den verkade bra, men somsagt så hann jag inte se hela.
imorsse vaknade jag först halv 10 av att min syster, elsa, ringde hem och jag hade telefonen i mitt rum så jag fick lov o svara när jag sov. men eftersom det var hon så slapp jag skämmas över min hesa&trötta morgonröst. hon ville såklart prata me pappi som fyller år idag. grattisgrattis!
så idag ska vi åka till farfar & hans fru, birgitt. jag har inte träffat dom sen jag var ...liten! kanske runt 5år (?) nej, jag har faktiskt ingen aning om hur gammal jag var då. länge sen är det. men jag slog in mina presenter till pappa som var en deo & två duschkrämer typ. han sa nu att han behövde det & blev glad över att ja köpte de :) hihihi.
men nu ska jag gå & äta frukost om vi har nåt gott .. jag är igentligen inte hungrig , har bara ingenting o göra(a) kanske ska sola lite också innan vi åker iväg.
jag vet inte vilken tid jag kommer hem, men skriver mer då! puss


Kommentarer
Ellinor

199 kr, men jag hittade dem på rea och då kostade dom bara 150 :)



Ha en trevlig kväll :)

2008-06-01 @ 18:29:23
URL: http://elilnor.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0