grönan idag - dagen.

kom nyss hem från grönan :)
hade det riktigt kul med tjejerna. först blev jag på dåligt humör eftersom mamma inte hade pengar till mig så vi fick ta två bussar senare .. fast sen åkte vi & hade det så jäävla kul på tåget dit hahah. en gubbe kom på & snacka i telefon. "om det är en snigel utan skal så är det en spansk snigel så ta kort på den" haha typ så sa han med en jätterolig röst.. alltså seriöst, man kunde inte hålla sig för skratt, hahaha! menmen, när vi skulle ta bussen tar vi ju såklart fel buss, så får hoppa av & ta en annan, haha då sitter det samma kille(tycker jag) som kör.. jag tror iallafall att dom var tvillingar,haha. men när vi tillslut kom fram så var det första popexpressen såklart ;) men så jävla dåliga låtar det var,! vi åkte typ 20ggr på hela dagen kanske, & det kom aldrig nån bra låt typ.. menmen, det blev också vilda musen, bergochdalbanan, kärlekstunneln, & massa mer. och så klart blev det frittfall tillslut. för först var den avstängd, men eftersom dom var snabba nog så fick vi åka :) haha,&såklart kollade jag ner för att inte va med på fotot (a)
men ja, som ni kanske läste i mitt förra inlägg så bangade jag på extreme hihi.. fast nångång kommer jag nog åka den(a)
det var också en kille där, runt 16år kanske som glodde somfan på mig.. först när vi stog vid popexpressen så följde han blicken hela tiden, & sen åkte han frittfall när jag stog i kön. haha , närå han flörtade inte ett dugg *host* :P

menmen, igårkväll somna jag runt 2 eftersom ja hade snackat med viktor i typ en timme innan. haha det blev mest snack om hur han låg/satt (?) jag försökte härma hur han sa i telefon ..fast han sa att det såg ut som ett V , fast mitt såg mer ut som en trekant ? , haha.
aja, nu ska jag nog gå o ta bort mitt smink .. om jag orkar (a) eller så gör jag de precis innan läggdags haha.
dagens outfit idag blev ;
svarta korta shorts från H&M
svart linne från ginatricot
blå adidas kofta från stadium
hudfärgade strumpbyxor från H&M
ballerina skor från din sko

massa pussar & ha en bra kväll . ring om du vill prata ikväll,för kommer särkert ha lika tråkig kväll som alla dom andra. eller så kan du ju smsa :) pöss<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0