har tråkigt

var nyss ute på promenad. sååå skönt eftersom jag itne gjort ett piss idag. bara haft ont i magen & knarkat alvedon typ, haha. men promenaden var skön, förutom att jag skulle skynda mig på för jag hade bara 20minuter på mig (brukar ta 30min att gå), för kristin skulle hem till hennes kompis o ville ha min mp3. så jag fick springa lite i promenaden. hihi, tur så brukar de inte gå folk där jag springer/går, hihihi.
menmen, när jag kom hem o var lite varm sådär, så hade kristin redan stuckit ! fan lixom.. aja, tränade armarna lite i rummet & sen tog jag mig en dusch., eftersom jag typ inte kommer hinna duscha imorgon..

tänker berätta lite om imorgon.. :
imorgon kvart över elva åker jag och mamma till ögonläkarn & kollar min syn - tror det blir att jag provar linser också.
sen åker vi och byter däck på bilen - eftersom den ska säljas.
sen hoppas jag att vi åker till nacka och letar efter tröjan som jag verkligen vill ha (helst innan tors).
& sen kanske jag sover över hos jennifer,
på torsdag morgon så fixar jag mig också hos jennifer och sen åker vi + några andra till grönan.
åker hem när det stänger - alltså kl sju.
så skriver mer på torsdag kväll.
eller imorgonkväll om jag inte sover hos jennifer.
PUSS&KRAM



Kommentarer
Navas

tack desamma ;D KRAM

2008-06-17 @ 21:27:37
URL: http://sofianavas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0