imorgon åker jag.

ojoj. inte skrivit på hela dagen, rekord? haha. menmen, dagen har inte varit så rolig heller..
vaknade runt 10 (?) :o & gick upp. var suuper trött, men ville följa med mamma till vh iallafall . så jag klädde på mig mjukisbyxor, grå t-shirt & en grå långarmad tröja..(klaga inte på min klädsel. jag var trött! hihi) men vi åkte, gick först in till apoteket där vi köpte lite grejjer till stackars mig (a) munsår-salva&plåster blev det.+ tabletter till mamma. sen gick vi in till konsum o köpte lite grejer till imorgon. jag blev bara tvungen o köpa en korsords tidning så jag inte dör ut av tråkhet, hehe. & sen blev det pressbyrån där mamma skulle fixa nåt till våra bilar..? (fråga inte vad, jag vet inte själv(a) ) men sen åkte vi hem & jag började ha tråkigt. har inte gjort ett dugg idag.. förutom efter middan då jag gick på promenad :) & självklart åker det en buss förbi.. suck, där går jag i mjukisbyxor&den fulaste tjockiströjan, osminkad&håret slarvit uppsat.. aja, nåt jag får tåla med helt enkelt !
kvällen har jag bara varit hemma annars. smsat lite med jennifer men inget mer. kollade lite på olika filmer på tven också med syster. & sen förästen har jag beställt den svarta bikinin som jag pratade om förut (finns några inlägg längre ner). vad tycker ni om den? :) själv hoppas jag att den passar, thihi.

imorgon ska jag bara packa&packa , sen vid tre åker jag,syster&mamma till huvudskär där vi solar, badar, tar kort, & har tråkigt (iaf jag kommer ha de, hihi). sen kommer jag hem på tisdag kväll runt sju ! det finns inge el där, för det är en Ö typ, så mobilen kan jag inte ladda när batterierna tar slut. men ni får smsa & ringa så mycke ni kan dom första dagarna/dagen. hihi, ni som har mitt nr såklart ! ;)

tänker förästen säga att jag har fått lite söta kommentarer från några(a) :
en har sagt att jag ser ut som en modell - thihihih (a) man tackar
en har sagt att jag ser minst ut som 17år - hihi tack, men jag är bara 14 (a)
en har sagt "söt som en godis ;), alla var fina <33" - vem var de som sa de? (a) :)
& jennifer (http://jjennufers.blogg.se/) har sagt att jag var jättefin på bilden jag har som min header & tkr jag borde färga håret mörkare - tycker ni också det? :)
:


men nu måste jag lägga mobilen på laddning så den är redo för dom dagarna jag är borta ! ;)
sov så sött alla så kanske jag hinner skriva imorgon en snabbis. men somsagt, glöm inte att smsa & ringa ! för kvällarna kommer jag ha trååååkigt, hehe (a) PUSSPUSS



Kommentarer
e m m a

söt bild :)

2008-06-28 @ 23:34:20
URL: http://mmilkshake.blogg.se/
Carro

jo de vore nog snyggt om du färgade mörkare :''D

2008-06-28 @ 23:49:45
jennfier

JAA, DU SKA FÄRGA,HIHI,



ha så kul hjärtat , <3

2008-06-29 @ 11:37:39
URL: http://jjennufers.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0