ingenting går bra ...

jag gjorde som ni läsare sa att jag skulle göra - gick in på bloggdesign hemsidan.
först tänkte jag lära mig hur man fick bilden till vänster större, försökte och försökte och läste noga! men, ja, ni ser ju hur det blev ...; bilden försvann. jo, jag är inte så smart av mig.. någon av mina kompisar,(viktor eller jennifer) som har blogg får lära sig hur man gör & helt enkelt göra åt mig(a) snälla...(a)

aja, min kväll såg ut såhär ;
åt lite middag som var pasta med korvstroganof (noll koll på hur det stavas), var inte så hungrig så mådde bara illa sen.. + att jag hade så sjukt ont i ryggen :/ usch! men sen iallafall,
*23.23 på klockan, puss&önskar mig samma önskning!*
haha, så. men nyss så kollade jag på beck-vita nätter. hihih, i looove beck (a) haha, om ni inte visste det redan så är jag värsta beck nörden .. :o aja, mitt i filmen tog jag alvedon för jag fick så jävla ont i huvet ..(drick alvedon, eftersom jag har problem med att svälja tabletter). aja, det har iallafall gått över nu! nu mår jag bara illa över den lilla tigerkakan jag åt.. usch, skulle aldrig ha tagit den :/

nu försöker jag få igång msn igen ! den är helt cp & funkar inte.. åh så arg jag blir ..!
men, sov gott ikväll iallafall :)





yes, nu funkar iallafall msn igen ! haha tar de jätte lugnt nu , för att de inte ska förstöras igen..(a) hihi.
men usch så ont jag har i magen nu .. & axlarna . :( går nog o lägger mig snart tror jag..& hoppas att ingen tjuvringer mig ikväll igen !!! jag orkar verkligen inte ! idag var det några, (tror mallan?) & igårkväll svarade jag men sa ingenting. o idag när jag kollade upp nummret på hitta.se så visade det vara en björn stahl , mickes&jerrys pappa kanske (?) , hm.. aja.
imorgon kanske jag sticker o badar med tjejerna , om inte så städar jag bilen för sen ska vi sälja den.
pusshej!


Kommentarer
Solli

Svar: tack detsamma!

Hoppas du har haft en fin dag! O skönt att d löste sig med bloggdesignen!

Gonatt o sov gott!

2008-06-17 @ 00:30:51
URL: http://sollis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0