inget värme

ja somsagt så stack vi till nicksta. jag, jennifer&evelyn. när vi kom fram så var det så jäävla kallt att vi frös och solen var borta. evelyn hade köpt macka innan på konsum i vh & jag o jennifer var onyttiga o köpte massa smågodis. men ah, det gjorde vi på nicksta - frös&åt. haha inget annat. man kunde inte dirket sola eller bada. och alla som var där (småbarn med föräldrar) stack när vi kom. haha. verkligen en bra dag att åka o bada/sola på..NAT .
men vi gick upp till kiosken o köpte pommes. ett slöseri med pengar tyckte jag&jennifer eftersom vi lämnade kvar halva pommes kartongen.. medans evelyn käkade upp hela sin + en glass (a) haha, menmen somsagt så åt jag o jennifer massa godis. vi åkte hem efter de . (var typ där i kanske en timme?) och så gick vi till bussen. då kommer 48an som leder ända hem till oss o vi hoppar på den.. det var bara det att de var värsta omvägen hem haha. det tog en timme haha. vi åkte tio över tre, & var hemma tio över fyra, haha. menmen, sen gick alla vi var o en hem till sig.
& själv har jag inte gjort nåt förutom tagit alvedon.. (huvudvärk igen)

och såklart har jag alltid något att klaga över denna dag:
mina läppar är svullna (eller dom känns svullna, typ 3meter långa)
jag har huvudvärk
jag har ont i ryggen från att ha slagit i igår på grönan
jag har ont i nacken från popexpressen också igår

nu ska jag göra om min design igen på bloggen här.. jag bara hatar den just nu . fast vet inte hur jag ska göra för att få den som jag vill .. för lixom , jag vill ha denna bild (kolla ner) överst på bloggen, fast med svart bakrund & så ska de sitta ihop med resten av bloggen.. (nån som fattar & kan hjälpa?:) )
hare bra så skriver jag mer ikväll och lägger nog in en bra låt , så vi hörs ! ;)
+ jag saknar besökare.. för några dagar sen hade jag runt 200 & nu har jag 14 (!!!!) :o
(klicka för större bild)


Kommentarer
i & m

gud vad mysig blogg du har :)

2008-06-25 @ 21:20:18
URL: http://ifmn.blogg.se/
Pernilla.

skitsnygg blogg :)

2008-06-25 @ 21:49:08
URL: http://lillanillas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0