jag har tråkigt.

Jag är: tråkad!
Jag sover: mellan 1-10
Jag blir glad när: någon gillar mig
Vem kramade du senast?: mor
Vad sa du senast?: vad ska vi äta idag
Gröna eller röda äpplen: röda
Vem ringer du när du är arg/ledsen?: beror på
Vad skulle du behöva nu?: ngn att mysa med
Har du snygga skor?: jadå
Vilken tid gick du upp idag?: halv 10 typ
Vad var det första du sa i morse?: hej, nej
Har du sovit i din säng inatt?: ja
Har någon annan sovit i din säng inatt?: näe
Vad såg du senast på tv: dålig låt på MTV
Senaste person du skickade sms till: jennifer
Senaste personen du fick sms av: jennifer
Senaste personen som fick dig att skratta: kristin
Senaste personen som trampade på din fot: kristin
Senaste mat du åt: pasta runt 12
Senaste filmen du såg: äh.. beck ?
Senaste låten du lyssnade på: just nu karii-n @pea
Namn: karin
Född: 940217
Gjort idag: målat
Vad drack du senast?: ett halvt glas juice
Vad ska du göra imorgon?: ingen aning
Vad ska du göra ikväll?: svulla!
Vad gjorde du igår kväll?: blev fotad av kristin
Hur många katter har du haft sammanlagt?: typ 100? haha
Om du fick bestämma att det skulle vara konsert idag, vilket band skulle du ta hit?: sebastian krantz
Har du gråtit när du sett en film någon gång?: jaa, många gånger
Sista ordet innan du går: jag har tråkigt!



Kommentarer
Märta

tack, trevlig midsommar du med!

kram

2008-06-20 @ 19:01:38
URL: http://stiiletto.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0