midsommar

okej, det har varit typ väärsta tråkiga dagen? de började inte bra med att jag&kristin inte åkte till stan.& sen klagade hon själv hela dagen om vad hon skulle ha på sig. så tillsist letade vi igenom alla rebeccas tröjor, alla mina kläder & hennes tröjor. tillslut blev det svarta strumpbyxor, jeansshorts&svart linne ..mhmm somrigt ?-nej! jag tyckte hon skulle låna antingen min blåa klänning eller min gula tröja, menmen , ikke sa nikke. & min klädsel idag har varit massa olika, först hade jag strumpbyxor & en lång grå t-shirt (då jag trodde vi skulle till stan) sen bytte jag om till rutiga shorts & bikini överdel, och sen blev det en grå gullig t-shirt som jag fick av kristin idag med shortsen.hihi.
men ja,sen fick jag iallafall kul när jag målade & solade samtidigt (fått liiite färg(a)) hihi.
aja, tråkigare & tråkigare blev det tillslut (ni ser ju mitt förra inlägg=skittråkigt!) förlåt för de. menmen, gick promenad sen för att bli lite brunare.. men frös om händerna ganska mkt (?) aja, mötte iallafall inte på ngn.
& när jag kom hem blev de middag o jag åt 3 pyttismå potatisar&3 pyttismå tomater.. fast senare blev de tårta då jag tog asstor bit, (haha svullo) men gott var de iallafall ;) fast sen gick ja in på rummet o tränade lite (armarna,benen,magen) & sedan blev det en vaarm dusch :) ..

nu ska jag fixa min blogg igen. gud, den är inge fin alls nu säger jag bara! nej usch ..! jag ska fösöka få bild däruppe nu, & sen får nog kristin fixa min blogg (om hon vet hur man gör) hihi.
ha en bra kväll, för det ska jag ha. massa svull & chill framför teven & datorn, hihi. skriver kanske igen ikväll! PUSS


Kommentarer
C

Min midsommar har oxå varit ganska tråkig.. men men, lika bra det, ska jobba imorrn. Glad midsommar iaf :)

2008-06-20 @ 22:36:03
URL: http://lifeofcinderella.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0