morgon (dopp?)

blev väckt av ett sms kvart över 11 från jennifer o hon fråga om jag ville hänga med till nicksta.. hade ju precis vaknat, menmen, jag ska med ändå (sticker om en halvtimme). men just nu har jag asont i nacken (från popexpressen igår) & är lika hes som igår (ingen aning om vad som hände med rösten, men jag skrattar&pratar inte normalt,haha.) och sen har jag också svullna läppar. mamma sa att hon såg de och jag känner det (men hoppas att det inte är så mkt så andra ser).
aja, nu måste jag typ fixa mig.. eller ah, packa & klä på mig. för smink blir det nog inget .. haha jag vet bara inte vad jag ska ha på mig .. eftersom jag inte har nån bikini .. menmen, blir väll bh (?). aja, intressant fakta till er ;)

tänkte också säga att jag gillade nallen som var på grönan igår haha. jag kramade han 3 ggr, fast sista gången blev lite mer än en kram haha. han bar upp mig och snurrade runt två gånger. hahah xD

menmen, nu måste jag gå ! ring om du vill nåt för mobilen följer såklart med ;) massa pussar så skriver jag mer när jag kommer hem. <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0