"nåt fel med dagens ungdom"

åt middag nyss & fy så jag mår illa nu ! vill bar spy... usch jag skulle inte ha ätit så mycket! .. fy.
men maten var jättevarm så jag har bränt mig på tungan nu & jag kunde bara äta på en sida. eftersom jag får så jävla ont på blåsan annars .. och min huvudvärk har fortfarande inte gått över. tog alvedon innan middan igen (3;dje gången för idag) och det har inte hjälp .. mina läppar är fortfarande svulla, fast inte lika mkt som tur är. så dom tabletterna jag tar för det hjälper iallafall.. men vad gör man åt huvudvärk ? visst , mamma säger "du äter för lite, dricker för lite & har nån infektion i munnen typ. det är nåt fel med dagens ungdom." men, jag dricker inte för jag inte är törstig, äter inte för jag inte är hungrig. & jag hatar att bli tvingad att äta .. så, får helt enekelt fortsätta med massa tabletter ...
men nu ska jag ut på promenad . måste röra på mig idag.. & när jag kommer hem blir det väll chill framför teven. eller så kanske jag lägger mig o somnar i sängen.. orkar inte vara vaken , för huvudvärken går ju aldrig över ! :( fast kommer inte kunna somna .. aja, ni får ha de bättre än mig iallafall så kanske jag skriver lite snabbt ikväll igen innan jag somnar :)
ring om du vill nåt, & kanske träffas imorgon ? :) pusspuss <3
(klicka för större bild)
gammal bild på mig ..
hihi skulle bli fotad av kristin denna dag så hon ville att jag skulle byta om lite & då passade hon på att fota :o (a)


Kommentarer
Fanny

Nu är min undersökning klar om förälskerlser i kändisar.. titta gärna in :)

2008-06-26 @ 20:15:23
URL: http://thelifeoffanny.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0