nya skor = dåliga skor.

ja , jag hade på mig mina nya skor från skopunkten idag. fyfan vad jag gick runt och klagade hela tiden om att jag hade ont i fötterna på åby-ängar. haha tillomed anton irreterade sig väldigt mycke på mig. "jag har ont i magen" "jag tror jag har feber" "jag har såå ont i fötternaaa" "tänk om jag kliver på nåt, tänk om!". hahaha förlåt (a)
men jag var barfota hela dagen. vi fick spela brännboll först mot 8b och sen mot 9b. fast imellan åt vi vår matsäck & somvanligt hade jag mer-dricka & sallad -mums :) fast jag var så snäll så att jag gav bort två merdrickor till anton som var hungrig& hade inte med sig nån matsäck . thihi.
fast innan vi åkte till åbyängar så skulle vi städa alla bänkar i klassrummet (med tuggumin under som vi skulle ta bort!) fast jag,evelyn&moa fick gå iväg lite smidigt för vi skulle öva på vår skolavslutningslåt. hihi, tur där .,för det var verkligen äckligt! övningen gick bra & imorgon kommer vi gå upp till kyrkan tidigare för att öva lite mer på låten ..

men nu ska jag ut i solen igen ! eftersom jag frös nästan hela tiden där vi körde brännboll så är det jätteskönt o ligga i solen . korsord & musik blir det nog nu, blir så långttråkigt med bara musik ..
men massa pussar, skriver mer ikväll om jag hinner för jag måste fixa iordning allting till imorgon ; skolavslutning ;D & sen ska jag ut med jennifer & mikaela kl sex o kolla på när vårt förra fotbollslag (F94) kör träningsmatch :) men ring om ni vill ngt, <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0