önska jag var helt själv på hela jorden ibland ..

.. tänk vad skönt det skulle va då !.
tänk dig själv , helt ensam . i ett dygn , eller en dag , eller en timme eller så. fyfan vad skönt säger jag bara !
just nu skulle jag vilja vara själv .. helt ensam och bara fixa till allting. få tillbaka vänner som var mina bästavänner då, få tillbaka stunder som jag bara älskade, få allting de bra tillbaka helt enkelt. åh, :( .. just nu mår jag inge bra ..

& det har jag inte gjort på hela dagen heller .. åkte till sjukhuset där jag först fick ta urinprov. sen när dom undersökte de fick jag vänta och sen roppade en man in mig i ett rum o frågade vad som hade hänt. han pratade väldigt otydligt så tur var följde mamma med mig in. så hon sa typ allting medans jag satt o sa "mm.." och tog av mig tröjan för att visa honom ryggen. han sa då inte så mkt .. utan bara att jag har en liten skuljos (som gör att ryggraden är sne). och det har jag redan vetat, fast senast hos skolsyster så sa hon att min rygg är rak , men det är den inte.. aja, jag behöver iallafall inte opereras som tur var. efter vi hade pratat med honom så fick vi vänta en stund till och sen fick jag gå in till syster o kolla om jag hade feber - vilket jag inte hade. sen tog hon blodprov i fingret. och senare roppade mannen in oss igen och sa att allting va okej . urinprovet visade att jag inte hade urininfektion & inget visade sig på blodprovet.. somvanligt alltså när jag är hos läkaren .. men han skrev ut smärtstillande tabletter till mig. & sen kunde vi åka hem, eller ja, vi åkte till västerhaninge där vi skulle hämta tyg & tabletterna till mig. men tygaffären var stängd & apoteket också. så vi handlade mat istället bara .. o när jag kom hem skulle jag igenligen träffa jennifer, men jag orkade verkligen inte för jag hade så jävla ont ,så elsa läste en madicken saga för mig, haha. jag tog också en tablett som mamma hade (likadan som vi skulle hämta ut på apoteket). men den hjälpte inte så mkt ..
sen tog jag en promenad innan middan för ja tänkte bara på allt skit . :/ fan alltså ... :(

menmen, imorgon skulle jag igentligen träffa jennifer älsklingen, men jag ska ju till stan med mammi o köpa avslutningsklänning & lite mer hoppas jag :) hihi örhängen också eftersom jag sa idag "mamma, mitt lilla örhänge känner sig väldigt ensam, kan inte jag få köpa mer imorgon då?:D" & hon svarade "hahaha jo kanske de". thihi(a)<3
men på kvällen måste jag bara träffa jennifer! jag måste de verkligen!.. hoppas bara att jag orkar o så ..

men nu ska jag lyssna på "sol,vind&vatten" låten och försöka lära mig låten lite bättre eftersom på tisdag ska vi sjunga den, jag evelyn&moa. & vi hinner inte öva innan skolavslutningen med vår musiklärare :o
så hälsa mig lycka till (a)

litet test nu som jag bara har lust att göra.. ;
killar.
1.har du haft många killar under din tid? typ ..
2.har du varit kär?  ja .. på låtsats & riktigt
3.går du ut efter utseéndet? hihi ja
4. har du fått den killen du drömt om? ja typ ..
5. är du kär nu? tyvärr ja
6.brunhåriga eller blonda killar? spelar ingen roll
7.tror du killar playar mycket? vissa
8.gillar du good eller bad boys? ?
sex/kärlek
1. har du haft sex? mjo
2. skulle du vela ha sex på en fest? venne
3.tror du på kärlek vid första ögonkastet? jaaa
4. är de "horigt" att ha sex med många killar? nej :s
5.känner du några som haft sex? aah
6. tycker du man kan skryta om kärlek? äh, nej .. eller ?
Player bland tjej/kille.
1.är de taskigt att playa? ah.
2.om ngn skulle playa med dig va hade du tänkt? ..
3.playar du? nej
4.är de horigt att playa? nej :s
 övrigt.
1.tänker du på någon kille/tjej just nu ? ja ..
2.har du varit kär under året? jaa !
3.vill du ha ett förhållande just NU? jaa,
4.lyssnar du på någon kärlekslåt nu? aah faktiskt ..
5.är du bra på att få killen/tjejen på fall? nej inte vad jag vet :o
6. OM du har/vill ha ett förhållande med en kille/tjej och de skulle ta slut mellan er,skulle han/hon betyda lika mycket för dig fortfarande ? ja .. :/

massa pussar från mig nu . ha en bättre kväll än mig ! <3


Kommentarer
Nathalie

sv: ja eller hur :)

2008-06-08 @ 12:02:23
URL: http://naaathaalie.blogg.se/
Moa

krya på dig :) vi kanske hinner öva imorrn!! :D §§§

2008-06-08 @ 12:08:59
URL: http://moa1994.bilddagboken.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0