onyttigt

idag när jag,jennifer,mickan,silje & aziza satt o kollade på tjejernas träningsmatch så blev de 1-0 till tungelsta. thihi, duktigt :) men massa prat blev de mellan oss & de var typ bara mickan som var inne i matchen (?) hih. menmen, efter så gick vi hem & då var klockan typ halv 8 ? så jag tog mig en lång dusch . eftersom man ska va lite fin imorgon (a)
men nyss var jag&kristin väldigt onyttiga! vaniljglass,grädde&chokladsås. usch så jag mår illa nu ! + jag har lite feber kanske? jag har ju sagt idag i skolan att jag trott jag haft feber, och hemma efter skolan kändes de som det, & senare på kvällen också.. och nu säger mamma att hon tycker jag är varm .
jo det var ju bra start på sommarlovet ... nat

men nu ska jag noppa ögonbrynen lite & lägga i allt smink,kläder,plattång & sånna grejjer i min väska. för imorgon stiger jag upp nio & går till jennifer halv 10 , där vi fixar oss tillsammans. skolavslutningen kommer sen vara kl 12 då hela familjen kommer ? :o trodde först bara elsa&teodor .. men de blir tydligen kristin,mamma,pappa&kanske rebecca också! haha nästan så att man skäms(?) menmen, hoppas dom går hem dirket efter , (:
nu ska jag lyssna på mp3n & försöka sova .
nattinatt & sov sött !


Kommentarer
Moa

det blev 1-1, haha xD

2008-06-10 @ 07:31:35
URL: http://moa1994.bilddagboken.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0