öppethus, viktor, student, tjejmiddag.

i onsdagskväll var de öppet hus. trodde de skulle bli roligt ..först var allting somvanligt och vi visade våra broar som vi hade gjort. sen gick simon&viktor runt och viktor ignonerade mig totalt så ja blev sur&lessen .. men senare när niorna mötte lärarna i en fotbollsmatch så satt jag där brevid viktor på gräset o vi sa inte ett piss ... ringde alleh o pratade lite & sen gick jag&viktor hem till honom ... och där var allting somvanligt. mys o så .. & vi hade blivit sams igen älskling <3
igår,torsdag, gick jag ifrån viktor vid två för jag skulle möta elsa&teodor vid bussen för vi skulle till fredika bremer skolan för min bror tog studenten.<3 där mötte vi mamma,pappa&kristin. och sen stoffe :) sen åkte ja&pappa till blommaffären o köpte rosor till felicia. och sen hem för jag skulle hinna fixa mig lite .. men ja loggade in på msn och då började jag&viktor bråka igen :(
så jag gick ifrån datorn o sen plingade jennifer,mickan&hannah på o pappa skjutsade oss till felicia där vi skulle ha avslutningsmiddag.
först blev de en jättegod bål med chips & sen hoppade vi studsmatta, sen blev de grillad mat med pommes & beaniessås, gottgott. sen hoppade vi studsmatta igen & hade jättekul. haha, jag flög lite.. (a) men senare så skulle vi äta efterrätt då thereses pappa ringde o hon skulle hem :( så vi sa hejdå & sen åt vi lakosfri vanilj&choklad glass med jordgubbar och chokladsås .. mmm , där blev man mätt (a) hihi. men gott var det! & sen hoppade vi studsmatta igen till kl 9 då jag och mickan gick hem . för hon skulle med bussen och jag frös för ja hade bara ett linne på mig . men när jag kom hem så fick jag reda på saker ... att viktor hade varit hemma hos sandra .. :( en annan tjej! så då bad anton mig att gå & sova för att må bättre och de gjorde jag.. grät mig till söms .. :( mådde så jävla dåligt. ja älskade viktor , & gör de fortfarande.. men han gillar tydligen inte mig längre.. :( fan alltså .!

men idag har jag inte gjort någonting.. bara pratat me viktor på msn & fått nån tår.
jag skulle igentligen med jennifer&hannah o bada vid grindsjön idag. men jag orkar verkligen inte efter allt.. :( försöker bara tänka på annat hela tiden , men de går inte. FAN :*(


elsa,teodor,mamma,jag,stoffe&pappa


hannah,therese,mikaela,philipa,felicia,jag,jennifer

felicia&jag hejdåkram <3      -     felicia,jag&mikaela .. haha här ser ni hur jag flög(a)


vi var tillsammans i exakt 2månader.. från 5/4 - 5/6, jagälskardig.. :(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0