pappas pappa

idag var jag hos min farfar somsagt & allting var sig likt , förutom att allting hade blivit stort(a) jag kommer ihåg soffan som stog där , den kunde jag och alla mina syskon sitta i + en vuxen tror ja. nu tar jag jättestor plats & det kanske får plats 4st ?. thihi, saknade stället. men vi åt lite sallad (som jag hatade) , nu låter jag väldigt otrevlig men så är det.. den var inte god och jag gillade den verkligen inte, mådde ganska illa ... sen fick vi frukt tårta som pappa&jag hade köppt och bullar. usch, jag är helt proppmätt . men vi åkte hem & de första jag gjorde var att sätta mig i solen och lösa korsord (a) hihih.

veckan är helt planerad !
måndag 8.45-15.00; skola
promenad, sola, middag, promenad, sova
tisdag 8.10-13.35; skola
promenad, sola, middag, promenad, träna, duscha, sova
onsdag 8.10-14.45; skola
promenad, sola, middag, elsa&teodor kommer
17.30-21.00; öppet hus i skolan
kanske hem till viktor&sova där
torsdag 15.00; bror tar studenten !
avslutningsmiddag hos felicia
fredag ; gröna lund kanske.
lördag ; stan med mammi
söndag ; elsa&teodor åker hem
måndag 8.45-?; åby-ängar me skolan
promenad, sola, middag, promenad, träna, duscha, sova
tisdag ca 11.00; skolavslutning!



Kommentarer
karro

jadu, håller med :D

tack detsamma!

kram

2008-06-01 @ 20:08:15
URL: http://thegirlbehind.blogg.se/
stella

Mysig dag du verkar ha haft :) och tacktacktack för kommentaren om bloggdesignen! Detsamma (om jag inte redan har sagt det?) Sov gott :)

2008-06-01 @ 22:20:45
URL: http://vapendragare.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0