promenad & ont.

gick nyss promenad. för jag hade bara ätit en toast & kollat på beck-ensligen. så jag kände att jag behövde röra på mig .. satte på mig legginns under mjukisbyxorna & min gula tjockiströja med mp3n & mobilen och gick ut .. inte så kallt, men inte heller varmt. usch, jag hatar sånt här väder .. speciellt på sommarlovet! :( suck, världens dåligaste sommarlov änsålänge :( så dåligt väder o skit .. men nån som vill träffas imorrn eller i helgen ?!
promenaden gick sådär.. bara att jag fick asont i benen & har nu träningsvärk + ont i ryggen igen :( & lite i huvet & magen .. nej ingen bra start dehär.
men tänkte bara säga att jag&viktor är sams igen.. tror inte nån av oss orkar vara ovänner o så..menmen, lite sur kan man ändå vara efter allt(a) fast lillen har nu kanske brytit foten , hiih inte så smidig av sig.

men nu har jag inge mer o skriva. dagen är jätte långtråkig , så tror inte jag skriver mer idag.
puss&kram

benig ?


Kommentarer
Viktor

nejmen det där lät juh hur najs som helst=D

2008-06-12 @ 17:20:51
URL: http://snowfreak1.blogg.se/
Anonym

Smal, men Inte jättebenig... ÄN! Du kan inte fortsätta så som du håller på, ingen tänder på beniga tjejer. Vet att det är svårt att tycka om sig själv alltid, men försök.

2008-06-12 @ 18:33:08
karin

& vem är den som skrev anonymt? :o

2008-06-12 @ 20:03:41
URL: http://aanderssson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0