sol,regn,sol,regn

vaknade imorsse först av sms från kristin kl 5, sen från jennifer typ 10 & sen steg jag upp 11.. man blev ju väckt (a) aja, vill ju inte heller sova bort hela dagen.. menmen, det var strålande väder när jag låg i sängen, solen bara löös. men nu började regnet  komma.. det spöregnade i typ 10min nyss, fast nu har de slutat. hm, undra hur vädret blir idag igentligen..
& vad ska jag hitta på? tänkte måla idag+ sola. fast bara om solen kommer igen..
aja, skriver mer på slutet av dagen. hare bra sålänge o vad ska ni göra idag då? :)

dagens horoskop för
Vattumannen 21/1-18/2

Du är charmig och varje sällskaps naturliga mittpunkt. Månen ger dig också en mycket sensuell kväll.

puss, nu skiner solen igen :)<3



Kommentarer
emy

^^ haft en bra midsommar? :)

2008-06-21 @ 12:22:48
URL: http://writtenbyemy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0