världens tråkigaste dag

nu har jag precis ätit en liten sallad. hade så tråkgit att jag åt istället. usch så jag mår illa nu .. thihi, skulle inte ha ätit ! menmen, gjort är gjort och jag får helt enkelt må illa nu..!
men fan vad dagen är långtråkig ! solen skiner, fast när jag skulle sola så gick jag ut i shorts o t-shirt, och iiih det var inte varmt så man kunde sola... det bara blåste så jag gick in efter 5minuter igen, thihi. sen smsade jag pappa om jag fick köpa tröjan som jag ville ha. & tydligen hade han ringt mamma o pratat, och mamma smsade mig o sa att jag inte fick. ååh, hatar när mamma&pappa pratar med varandra och kommer överens om att man inte får (!) såå jobbigt.. menmen, får åka o shoppa snart så får jag väll hitta en billigare :) thihi får ändå min månadspeng idag , fast den ska jag slösa på grönan nästa vecka (a) aja, får vara extra snäll mot mamma helt enkelt ;)

men nu visar jag några bikinisar som jag hittade på H&M s hemsida. gillar alla, fast den svarta köper jag nog ;)
1.2.3.
1.överdel; 129;- underdel; 98;-
2.REA. 49,50;- / del
3.REA. 49;- / del

&så en liten låt med Afasi&Filty - Sverigetrotters

Puss&Kram


Kommentarer
Norea

Funderade ett tag på att köpa den dära randiga bikinin! Den är så ju snygg ! ;)

2008-06-27 @ 20:49:07
URL: http://nooreas.blogg.se/
e m m a

fina bikinis! vill ha den första ;)

2008-06-29 @ 00:02:18
URL: http://mmilkshake.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0