varm som en gris

ja, igårnatt så gick ja o la mig ett typ, var inte ett dugg trött så låg i sängen o kollade på mobilen / skrev en dikt. men somnade sen runt 2-halv 3.. sov bara längre o längre tills mamma kom in till mig tjugo i ett för att kolla om jag ens levde. hihi, de gjorde jag men somnade om i typ 10min till.. sen gick jag upp för man vill ju inte sova bort hela dagen. o när jag var i badrummet så knacka kristin på som en galning så jag fick lov o öppna.. sen frågade hon om jag ville med till handen c & ops. fast ja, jag hade ju precis vaknat så tänkte inte gå runt som ett litet mongo där, hehe .. så jag gick o sa till mamma att jag mådde dåligt. då sa hon åt mig att va hemma (trots att jag ville följa med, för jag ska ändå inte göra nåt idag:/)
menmen, nu sitter jag är med feber typ och är varm som en gris. sitter också o dricker ett glas vatten .. usch, vill inte må såhär :/ men, får vila hela dagen idag då.. och kanske måla lite ute om jag får.
nej nu måste ja skicka sms till mamma o be henne köpa nåt gott till mig.
hare bättre än mig, puss.


Kommentarer
Pernilla

Hejhej!

Haft en härlig helg och midsommar? :D

Kram

2008-06-22 @ 20:39:00
URL: http://typperra.blogg.se/
johanna

vill du bli dagena blogg i min blogg ?

Kommenteraa då minst 3 inlägg så är du med i utlottningen :)

CIAO

(ursäkta reklamen)

2008-06-22 @ 21:08:51
URL: http://johow.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0